“Euskaraz bizi nahi dut” jaian bandera erraldoia, baietz plaza bete!

Euskaraz bizi nahi dut bandera erraldoia
(Txuriya blogetik hartutako argazkia)

Oso gutxi falta da Euskaraz Bizi Nahi dut jaia ospatzeko Lizarran. Aurten Euskaraz bizi nahi dut bandera erraldoia eskuratzea izan dugu!

Arestian duzuen argazki horren moduko zerbait atera nahi dugu Koroatze Plaza, baina leporaino beteta. Jai egun hau azkar pasako da bai, baina argazki horrek urtetan lagunduko digu aurrera egiten. Baietz plaza bete! Ostiralera arte!

lizarbeibar -ri buruz

Lizarraldeko edota Itzarbeibarreko euskarazko jardueraren bat iragarri nahi baduzu, jarri gurekin harremanetan. lizarbeibar@gmail.com
Post hau EHE, Euskaltegiak, Euskaraz bizi nahi dut, Garean atalean publikatu zen. Gogokoetara gehitzeko lotura iraunkorra.

Utzi erantzun bat

